Volgers

maandag 16 januari 2017

Veel Liefs........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Hallo, daar ben ik nog een keer en wel met mijn 2e kaart voor vandaag.

Vandaag laat ik samen met mijn  DT collega's de reminder zien voor de lopende challenge bij
Paradise of Magnolia Challenge Blog.

De opdracht voor de challenge is Anything Goes.

Ik heb voor mijn kaart Berry Tilda uit de Magnolia Aspen Holiday collectie 2016 gebruikt.
Deze heb ik ingekleurd met mijn potloden.


Omdat ik gek ben op pastel kleuren heb ik alles in het zacht blauw / roze gehouden.
De basis van mijn kaart is gemaakt met de Magnolia Vintage mal.
De blauwe ruit design papier is van Marja Design.


Op de achtergrond heb ik kant gebruikt, een ovaal ( ooit op marktplaats gekocht dus van wie dit is geen idee ) bloemen, veren, lint, partels en uiteraard 2 tags met de stempel van Joy Crafts Veel Liefs.

En dit is mijn DT kaart voor de lopende challenge, doen jullie gezellig mee?


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

Ik laat mijn kaart mee doen bij:
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/2017/01/aam-challenge-19-all-about-anything-goes_2.html
http://classicdesignteamchallenge.blogspot.nl/2017/01/1st-january-2017-classic-design-team.html
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2017/01/challenge-01-alles-mag.html
http://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/2017/01/challenge-81-bright-colours.html
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2017/01/magnolia-licious-challenge-1-anything.html
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/2017/01/winner-of-challenge-141-and-brand-new.html

10 opmerkingen:

  1. Ongelooflijk mooie kaart Bianca en echt top! Dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge - Alles mag! Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow what a gorgeous design. Wonderful colours and image. Nice work.
    Love it. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Bianca....zooooolief in die mooie zachte blauwe kleurtjes en Tldaatje staat er heel chique op ...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful work. Thank you for participating with us on the Magnolia-licious Challenge Blog - Good Luck! Melanie, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card,
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://Scrapping4funChallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautifully designed and coloured...your embellishments are gorgeous!! Thank you for sharing with us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia...good luck and I hope that you will join us agin next challenge!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This card is lovely and perfect for our challenge! Beautiful flowers, shape and image. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WoW, what a stunning card you made :-)) I like the colours and the sweet image.
    Thanks for playing with us at Scrapping4Fun. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you so much for joining our All About Magnolia Challenge with this stunning creation ♥
    We really hope to see you back next challenge!
    Good Luck!

    XX Diana (DeeDee)
    www.deedees-cardart.blospot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.