Volgers

vrijdag 27 januari 2017

Shabby Chic......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag laat ik een reminder kaart zien bij 


De opdracht is nog steeds Anything Goes option Happy New Year.

Mijn digi is weer afkomstig van AliciaBel en deze heb ik weer met mijn Derwent potloden ingekleurd.


Altijd lekker om in de pastel kleuren te werken.
Voor mijn kaart heb ik spelbinder mal gebruikt, de paraplu heb ik ooit via .... via gekocht en de bloemen zijn van Margo's Webshop.

En dit is mijn voorbeeld kaart voor de reminder.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs 

Ik laat mijn kaart mee doen bij:


6 opmerkingen:

  1. Wat een dotje ! Ze heeft echt schattige digi's he ! Heel mooi kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great project thanks for joining us at Crafting from the Heart good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card! Thanks for join us at Creative Moments this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really pretty pastel colours and a super cute card :-)
    Thanks for joining in our challenge at In The Pink!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerdje zeg! Lekker fris van kleur!
    En heel leuk dat je mee doet aan onze challenge van Knutsels en Kadootjes! Dank je wel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.